Rekrutacja uzupełniająca do klas I szkoły podstawowej na rok szkolny 2019/2020

Aktualności » Rekrutacja uzupełniająca do klas I szkoły podstawowej na rok szkolny 2019/2020

2019-05-29 09:28

Rekrutacja uzupełniająca do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Cieszyn na rok szkolny 2019/2020

Zapisy do klas pierwszych niżej podanych szkół podstawowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi, Cieszyn ul. Chopina 37,
- Szkoła Podstawowa nr 6 z Oddziałami Przedszkolnymi, Cieszyn ul. Katowicka 68,
- Szkoła Podstawowa nr 7, Cieszyn ul. Bielska 247
odbędą się za pomocą systemu elektronicznego na stronie: cieszyn.podstawowe.vnabor.pl

w terminie od 29 maja do 7 czerwca 2019 r. (do godz. 15:00)

I. Rozpoczął się proces rekrutacji uzupełniającej, w czasie której prowadzony będzie nabór do szkół dysponującymi wolnymi miejscami. Rekrutacja odbywa się według takich samych zasad jak rekrutacja właściwa. Jeśli kandydat mimo przyjęcia do szkoły, chce jeszcze raz startować w rekrutacji uzupełniającej, zgłasza się do szkoły do której został przyjęty w rekrutacji właściwej w celu skreślenia z listy przyjętych, następnie należy na witrynie dla kandydata: 

1. Wybrać zakładkę ZALOGUJ SIĘ – wpisać PESEL dziecka oraz ustalone wcześniej hasło i wybrać przycisk Zaloguj. W kolejnym kroku przejść do zakładki MOJE ZGŁOSZENIE. W przypadku utraty hasła należy wybrać opcję przypomnij hasło (link zostanie przesłany na maila) lub zgłosić się do szkoły. 

2. W kolejnych krokach należy postępować tak, jak w czasie rekrutacji właściwej. W czasie wyboru preferencji będzie można wybrać tylko te szkoły, które dysponują jeszcze wolnymi miejscami. 

3. W ostatnim kroku należy dokładnie zapoznać się z informacjami na tej stronie, a następnie wydrukować Wniosek o przyjęcie do szkoły. Po podpisaniu Wniosku, należy dostarczyć go wraz z innymi wymaganymi dokumentami tylko do placówki, która znajduje się na I miejscu listy preferencji. 

II. Opis postępowania dla kandydatów, którzy nie mają założonego konta w elektronicznym systemie. 

Aby zgłosić dziecko do wybranych placówek należy: 

1. Wybrać zakładkę ZGŁOŚ KANDYDATURĘ – po zapoznaniu się z opisem na stronie wpisać PESEL dziecka i wybrać przycisk DALEJ 

2. Ustalić LISTĘ WYBRANYCH PREFERENCJI – wybierając odpowiednio miasto, jednostkę oraz grupę, ustalić listę preferencji. Będzie można wybrać tylko te szkoły, w których są jeszcze wolne miejsca. Po ustaleniu listy wybrać przycisk DALEJ 

3. Wypełnić kolejne pola Wniosku. Po podpisaniu Wniosek, należy dostarczyć do placówki, która znajduje się na I miejscu listy preferencji.